جستجو

دیافراگمی رزوه 1/2

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

سنسور فشار 0 تا 600 میلی بار دیافراگمی هاگلر

HOFH000.6FWCK ترانسمتیر فشار هاگلر سری HOF از جمله ترانسمیتر های فشار دیافراگمی با طراحی مستحکم و جمع و جور می باشد که طیف وسیعی از کاربرد های مختلف با درستی بالا را تحت پوشش قرار می دهد. دیافراگم این سری از فولاد ضد زنگ ساخته شده و با بسیاری از سیالات استانداردی که در کاربرد های هیدرولیک، پنیوماتیک، مهندسی محیط زیست، تکنولوژی فرآیند، فناوری نیمه هادی و مهندسی خودرو مورد استفاده قرار می گیرند، سازگار است. کلیه ترانسمیتر های فشار سری HOF در پروسه تولید به طور جداگانه از نظر دما و فشار ) مطابق با DIN EN ISO 9001:2008 مورد آزمایش قرار می گیرند. به دلیل جبران سازی و تنظیم به صورت الکترونیکی این ترانسمیتر های فشار با یک خطای کل بسیار پایین و پایداری طولانی مدت بسیار عالی مشخص شده و داده های اندازه گیری شده با دقت ضبط و پردازش می شوند. با استفاده از یک آهن ربای دائمی می توان نقطه صفر (zero point) را به راحتی و با اطمینان در هر زمان تنظیم نمود.
32,500,000 ریال

سنسور فشار 0 تا 16 بار دیافراگمی هاگلر

ترانسمتیر فشار هاگلر سری HOF از جمله ترانسمیتر های فشار دیافراگمی با طراحی مستحکم و جمع و جور می باشد که طیف وسیعی از کاربرد های مختلف با درستی بالا را تحت پوشش قرار می دهد. دیافراگم این سری از فولاد ضد زنگ ساخته شده و با بسیاری از سیالات استانداردی که در کاربرد های هیدرولیک، پنیوماتیک، مهندسی محیط زیست، تکنولوژی فرآیند، فناوری نیمه هادی و مهندسی خودرو مورد استفاده قرار می گیرند، سازگار است. کلیه ترانسمیتر های فشار سری HOF در پروسه تولید به طور جداگانه از نظر دما و فشار ) مطابق با DIN EN ISO 9001:2008 مورد آزمایش قرار می گیرند. به دلیل جبران سازی و تنظیم به صورت الکترونیکی این ترانسمیتر های فشار با یک خطای کل بسیار پایین و پایداری طولانی مدت بسیار عالی مشخص شده و داده های اندازه گیری شده با دقت ضبط و پردازش می شوند. با استفاده از یک آهن ربای دائمی می توان نقطه صفر (zero point) را به راحتی و با اطمینان در هر زمان تنظیم نمود.
32,500,000 ریال

سنسور فشار 100 بار دیافراگمی هاگلر

HOFH0100FNCK ترانسمیتر فشار هاگلر HOFH0100FWCK از جمله ترانسمیتر های فشار دیافراگمی با طراحی جمع و جور و مستحکم می باشد که طیف گسترده ای از کاربرد ها با دقت بالا و پایداری بلند مدت را تحت پوشش قرار می دهد. دیافراگم آن از فولاد ضد زنگ 304 ساخته شده و سازگار با برنامه های کاربردی هیدرولیک، پنوماتیک، صنایع غذایی، پزشکی و داروسازی و بسیاری از کاربردهای دیگر می باشد. مرجع اندازه گیری فشار در سری HOF، Vented Gauge می باشد. قابلیت تنظیم و کالیبره نمودن نقطه صفر (Zero offset) با استفاده از یک مگنت از دیگر قابلیت های مهم این سری می باشد.
34,500,000 ریال
فیلترها
Sort
display