جستجو

کنترلر و نمایشگر

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

ولت متر ۴۸x96 شیوا امواج

ولت متر ۴۸x96 شیوا امواج با ترمینال های سوکتی و کارآیی فوق العاده جهت اندازه گیری و نمایش ۶پارامتر ولتاژ، ۶ پارامتر ماکزیمم ولتاژ ، ۶پارامتر مینیمم ولتاژ(ولتاژ های فازی R,S,T نسبت به نول و ولتاژهای خطی RS,RT,ST) و فرکانس شبکه (فازR )طراحی و ساخته شده است.
2,240,000 ریال

آمپر متر ۴۸x96 شیوا امواج

آمپرمتر ۴۸x96 شیوا امواج با تغذیه تک فاز قابلیت اندازه گیری و نمایش جریان عبوری از ۰٫۰۱ A تا ۶۰۰۰A در رنج های مختلف CT را دارا می باشد . این دستگاه مجهز به سیستم ثبت ماکزیمم جریان بوده و روش اندازه گیری جریان به دوصورت متوسط و TRUE RMS می باشد.
2,515,000 ریال

مولتی متر ۱۴۴ شیوا امواج

مولتی متر ۱۴۴ شیواامواج با نمایشگر های دیجیتالی بزرگ جهت اندازه گیری و نمایش ۶ پارامتر ولتاژ , ۶ پارامتر ماکزیمم ولتاژ و ۶پارامترمینیمم ولتاژ ، اندازه گیری و نمایش هم زمان ۳ پارامتر جریان, ۳ پارامتر ماکزیمم جریان و همچنین اندازه گیری و نمایش فرکانس طراحی و ساخته شده است.با استفاده از این دستگاه می توان جریان های مورد نظر را به دو روش TRUE RMS و روش معمولی اندازه گیری ومشاهده نمود.
6,610,000 ریال

سوپر ولت آمپرمتر ۹۶B شیوا امواج

۱۰ دستگاه در یک دستگاه(سوپر ولت آمپرمتر 96B) شامل: ۳ دستگاه آمپرمتر ۳ دستگاه ماکزیمتر جریان ۱ دستگاه ولت متر(اندازه گیری ۶ پارامتر ولتاژ R-S-T-RS-RT-ST) ۱ دستگاه ماکزیمتر ولتاژ ۱ دستگاه مینیمتر ولتاژ ۱ دستگاه فرکانس متر
3,560,000 ریال

ولت متر۹۶ شیوا امواج

دستگاه ولت متر۹۶ شیوا امواج با طراحی زیبا ، صفحه نمایش بزرگ و کارآیی فوق العاده دارای۳وضعیت نمایش ولتاژ، ماکزیمم ولتاژ و مینیمم ولتاژ می باشد.
2,240,000 ریال

آمپرمتر ۹۶ شیوا امواج

آمپر متر۹۶ شیوا امواج(تک فاز ) ، با نمایشگر بزرگ ،قابلیت اندازه گیری و نمایش جریان عبوری از ۰٫۰۱A تا۶۰۰۰A در رنج های مختلفCT را دارا می باشد. این دستگاه مجهز به سیستم ثبت ماکزیمم جریان (ماکزیمتر ) بوده و روش اندازه گیری جریان به دو صورت عادی و TRUE RMS می باشد.
2,240,000 ریال

فیلتر بر اساس:

پاک کردن همه
Close
کمترین: 0 ریال بیشترین: 9,650,000 ریال
ريال0 ريال9650000
تولید کنندگان
فیلترها
Sort
display